Εάν κάποιο από τα είδη που αγοράσατε δε σας ικανοποιεί απόλυτα, μπορείτε να το επιστρέψετε ή να το αντικαταστήσετε, αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής ή παραλαβής από το κατάστημα ή την αποθήκη και θα πρέπει να συνοδεύονται από Δελτίο Επιστροφής για τους επαγγελματίες ή Απόδειξη Λιανικής για τους ιδιώτες. Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί μόνο σε περίπτωση που δεν έχει χρησιμοποιηθεί, τροποποιηθεί ή έχει ανοιχτεί η συσκευασία του. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Αναλυτικά:

Δικαίωμα υπαναχώρησης

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  6. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  7. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  8. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία παρέλαβε τα προϊόντα.
  9. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Ακυρώσεις παραγγελιών

1. Εφόσον καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστότοπο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της (παραγγελίες που βρίσκονται σε στάδιο “Εκκρεμής” ή “Σε επεξεργασία” ή “Σε εξέλιξη”)
α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e–mail στο contact@decomat.gr, εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το decomat.gr
β) με ενημέρωση στο τηλεφωνικό μας κέντρο, στο τηλ. 2310 512 818, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή
2. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 2310 512 818, με e–mail στο contact@decomat.gr ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.